HÍREK
A Business Superbrand által kiadott 2009-es évkönyvben az evopro is szerepelni fog.
Business Superbrand az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett.
A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak,
amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek, és amiért megbíznak benne.
A Business Superbrandek – bár nem kizárólagosan – vállalkozásokat és szervezeteket szolgálnak ki.
Egy Business Superbrand a minőséget, megbízhatóságot és kiválóságot képviseli. A szervezet által kiadott 2009-es évkönyvben az evopro is szerepelni fog.
A programot irányító önkéntes szakértői bizottság tagjai az üzleti szférát jól ismerő, neves és elismert szakemberek.
A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott, mintegy 500 ezer működő vállalat szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – a kisebb vállalkozásokat, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak. Bővebb információk találhatók a programról a következő elérhetőségen: http://www.superbrands.hu/2009_business_superbrands/