HÍREK
Április 12-én került megrendezésre Márkaépítés a munkaerőpiacon konferencia és MagyarBrands Gála. A konferencia fókuszában a KKV-k számára használható megoldások, eszközök és a HR technológiai újdonságok álltak.
Az előadásokkal, esettanulmányokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel egybekötött konferencia célja egy olyan tudás-platform megteremtése volt, amely lehetőséget teremt a cégvezetők, kommunikációs szakemberek és HR szakemberek találkozásának, hogy a munkáltatói márkaépítés területeiről olyan új ismereteket szerezzenek, melyek akár azonnal a gyakorlatba ültethetnek. Az eseményen az evopro group HR igazgatója, Gergácz Lili is részt vett. Lili a munkáltatói márka kialakítása, üzemeltetése és a 2018-as employer branding trendek szekció kerekasztal beszélgetésének volt vendége. A beszélgetésen többek között elhangzott többek között a toborzás új vetülete, amely inkább már a megtartásra koncentrál, és ezzel együtt a munkáltatói márka kialakításának jövője, illetve azon eszközök használata is, amelyekkel a külső és belső kommunikáció közti szinergiát megteremthetjük, amely sikere elsősorban a HR-nek, a marketingnek és a kommunikációnak együttes munkáján alapszik.
A részletes beszámoló a konferenciáról és az elhangzottakról itt olvasható.